We are all nothing in this world.

The most of the people is nothing in this world, without that person who they really love, or that person who always behind them . We all really love someone in this world, even if we don't know that.

Navigation.

Site by ; Zsunci.
Host ; blog.hu
Start ; 2009.05.16
Pictures ; DeviantART.



Nem az életemről szól a blog.. mint a legtöbb embernek, hanem az érzéseimről és a novelláimról. Nem írom le nektek napjaim, nem írom le mit teszek nap mint nap és mit nem, egyszerűen csak novelláimat tartom itt és érzéseim miket általában magamban tartok és ha kiírom magamból jobban érzem magam, nem érdekel hogy több százan olvassák, lehet van ki egyetért velem, lehet van ki abszolút az ellentétét állítja ez egyéni.

My life.


WAAAAAHH I'm so scared.And no one can hold my hand.


OMG ! What have U done
with me ?!


I love someone but who knows, that he truly love me too

Music .

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

I'm just a fallen angel.

2010.03.17. 20:31 | nothinginthisworld | 4 komment

Egyszer minden ember megleli a boldogságát ebben a világban, csak túl kell élni mindazt ami az életben várrá, de nem biztos, hogy sikerülni megélni boldogságát, bármi közbejöhet, egy halál, egy elmúlatlan szerelem.. Én is nagyon szeretek valakit de kitudja, hogy mellette megfogom találni azt az állandó boldogságot amit talán az élet szánt nekem is egyszer egy szép napon, eddig mindent segített átvészelni.De állandóan én se tudom elviselni azt a terhet ami lesúlyt. Egy nap kitudja talán én is úgy végzem ahogy akárki más ebben a világban, minden esetre én nem tudom, de ameddig ez a valaki mellettem áll úgy érzem elég erős vagyok mindahhoz ami következik. Senki sem a maga erejéből erős, hanem attól erős, mert szeretet kap és küzd a szeretteiért. Én mindig is arról álmodoztam, hogy kitudja talán én is egy vagyok azon kiválasztottak közül akit megfigyelésre küldtek a földre, és végül itt maradtak egy életre vagy azért mert megtalálta azt a boldogságot amiről nem álmodhatnak azok akik ott vannak ahonnan én jöttem, de mindig úgy éreztem mintha nem evilági lennék. Mindig olyan álmaim voltak, hogy egy bukott angyal vagyok, számüztek onnan ahová valójában tartozok és a föld a börtönöm.Hmm.. Elég nevetségesnek hangzik tudom, de mégis olyan valóságosnak tüntek ezek az álmok. Nevetséges mikről tud álmodni egy kis butus ifjonc, de mégis kitudja mi is az igazság valójában. Senki sem tudja bebizonyítani azt a tényt, hogy ne léteznének másvilági lények, akár angyalok, akár démonok.Álmaimban egy rég elbukott angyal vagyok, akit azért számüztek, mert tisztavérű lény hanem csak félvér, és féltették a világukat. Hmm.. micsoda butaság, mikről nem tudok álmodni, nevetséges.
De mégis úgyérzem mindez valóság és nem csak egy álom, kisért az a múltam amiről én titkon nem tudok. Nem bizonyított tény, hogy amikről álmodunk nem a régelmúlt valóság, illetve a közelgő jövő, mert az álmok valóra válhatnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://nothinginthisworld.blog.hu/api/trackback/id/tr141848041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

havazoo 2010.04.25. 16:00:48

Szia! Nem tudom emléxel-e még rám. Napokban nézegettem a blogot, és lehet, hogy nem sokat számít, mert nem az a cél, de csak így tovább. Tetszenek az írásaid, van egy átlagnál mélyebb stílusa. Jók az illusztrációk, az egész fíilingje.
gratula :)

nothinginthisworld 2010.04.28. 16:27:40

persze, hogy emlékszem ^^ embereket nem felejtek egykönnyen :D egyébként köszönöm szépen ^^ így tovább..?! háát.. csak akkor tudok blogot írni ha depresszív vagyok igazándiból :'D de igyekszem depresszívitásomon kivül is írni^^ örülök, hogy tetszik ^^

havazoo 2010.05.03. 20:23:15

@nothinginthisworld:
elég érdekes helyzet, de tudom milyen :)
akkor tessék írásszelektíven depresszív lenni, és mindenki jól jár :D

nothinginthisworld 2010.05.13. 16:46:11

@havazoo: hát jó xD igyekszem :D mondjuk meglepődnék ha több mint 5en olvasnák a blogom. te jó ég. :D annyira értelmesnek nem tartom az írásim csak jobb kiírni és novellába fogalmazni minthogy elpattogjam vagy 6 embernek aki megkérdezi, hogy "mibajodvan?!" :'D
süti beállítások módosítása