We are all nothing in this world.

The most of the people is nothing in this world, without that person who they really love, or that person who always behind them . We all really love someone in this world, even if we don't know that.

Navigation.

Site by ; Zsunci.
Host ; blog.hu
Start ; 2009.05.16
Pictures ; DeviantART.



Nem az életemről szól a blog.. mint a legtöbb embernek, hanem az érzéseimről és a novelláimról. Nem írom le nektek napjaim, nem írom le mit teszek nap mint nap és mit nem, egyszerűen csak novelláimat tartom itt és érzéseim miket általában magamban tartok és ha kiírom magamból jobban érzem magam, nem érdekel hogy több százan olvassák, lehet van ki egyetért velem, lehet van ki abszolút az ellentétét állítja ez egyéni.

My life.


WAAAAAHH I'm so scared.And no one can hold my hand.


OMG ! What have U done
with me ?!


I love someone but who knows, that he truly love me too

Music .

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

vicces egy dolog az élet.

2009.06.01. 22:41 | nothinginthisworld | Szólj hozzá!

Mindig én vagyok a gonosz és a rossz, mert meg merek szólalni.
Mindig piszkálnak engem csakhogy ne üljek csendben.
Eltűrök sok mindent, de mégis van egy határ,
Mit ha már valaki elér nincs vissza futás.


Mindig én vagyok a gonosz meg a rossz, mert elszakad a fonál, én vagyok a hibás és mindig nézzek el mindent mit mások tesznek .. Törödjek mindig mindenkivel . És ha ők nem törödnek velem, ne merjek fesztivált csapni, mert én leszek a gonosz meg a rossz ismét , hát tudjátok mit?! akinek nem tetszik valami hagyjon engem békén nem érdekel. Nem szeretek tétlenül ülni, okosan bologatni csakhogy másnak megfeleljek. Nem fogok mindig mindent eltürni csakmert más azt mondta. Nekem is kell a nagfény, kell a levegő, vagy megfulladok odabent és nincs tovább. Bár lehet ez lenne a leglogikusabb (félre értés ne essék nincsenek öngyilkos hajlamaim, de néha tényleg ilyen érzésem van). Kiváncsi lennék hány ember hiányozznék.. Talán egynek sem .. Az is lehet nem is érdekelnék őket, hogy jaj mi lett ezzel a buta libával.

Talán egyszer eltűnök én is szó nélkül,
Talán nem lesz többé én, ki minden eltürjön.
Talán nem lesz kit mindig szekálni, mert tudja, hogy eltüri
Nem lesz többé, se jó, se rossz.
Nem lesz kivel ordibálni.
Nem lesz kit kiröhögni.
Nem lesz semmi, mert aki volt eltünt.
Nem tudni mivan vele,
Nem tudni merre jár.
Mindenkiben csak annyi maradt meg, hova lett ez a leány?!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nothinginthisworld.blog.hu/api/trackback/id/tr801157864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása