We are all nothing in this world.

The most of the people is nothing in this world, without that person who they really love, or that person who always behind them . We all really love someone in this world, even if we don't know that.

Navigation.

Site by ; Zsunci.
Host ; blog.hu
Start ; 2009.05.16
Pictures ; DeviantART.



Nem az életemről szól a blog.. mint a legtöbb embernek, hanem az érzéseimről és a novelláimról. Nem írom le nektek napjaim, nem írom le mit teszek nap mint nap és mit nem, egyszerűen csak novelláimat tartom itt és érzéseim miket általában magamban tartok és ha kiírom magamból jobban érzem magam, nem érdekel hogy több százan olvassák, lehet van ki egyetért velem, lehet van ki abszolút az ellentétét állítja ez egyéni.

My life.


WAAAAAHH I'm so scared.And no one can hold my hand.


OMG ! What have U done
with me ?!


I love someone but who knows, that he truly love me too

Music .

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

No one can here my scream.

2009.12.15. 17:33 | nothinginthisworld | Szólj hozzá!

Az összesomlás széle mi kerülget.. Mások örömüket lelik abban, hogy tönkre tegyenek másokat.. Miért?! Miért jó ez másnak?! Ha neki rossz másnak is feltétlen rossznak kell lennie? Miért tesz az ellen aki nem tett semmit, meghallgatta a bajban, megértette gondjait. Mostmár csak menekülök, menekülök mindaz elöl ami létezik, menekülök létem elöl mit megrémiszt, menekülök minden elöl mi mozog s lélegzik. Nem tudom elviselni mindazt mi történt, mindazt mi elmúlt, s mindazt mi jönni fog. Félek mindentől, félek a léttől, az élettől, félek harcolni, félek azt tenni mit szántak nekem. Senki és semmi nem tud visszarántani már ebből, benne vagyok abba amibe vagyok, nem tudok kimászni mai napig kínoz ezaz érzés. Barátaim cserben hagytak, nincsen senki ki mellettem lenne, nincsen senki ki megvédene, nem számíthatok senkire csakis magamra, nem láthatom már mindazt mi egykoron szép és jó volt, nem láthatom mindazt mi egykoron boldoggá tett. Már csak a keserű kín maradt, keserű kín mi kiszívja az energiám. Szeretnék az lenni ki egykoron voltam, ki mindenen mosolyog, jó kedvre derít másokat ha rossz kedvük van, segít másoknak ha kell. De minez elmúlt, nincsen kinek, nincsen hol és nincsen miért, minden feleslegessé vált mi egykoron szép volt, minden csak egy hatalmas hazugság, minden csak egy álca mi eltakarja a valóságot. Nem vagyok erre képes, összetörtem, mindenem odalett nem tudom elviselni ezt többé, már csak kivánnék ha tehetném, hogy tünjek el innen hol jelenleg vagyok, s más emberként más emberekkel elöről kezdeni.. lehet, hogy az sem lenne szebb, de egy kis időre ismét boldog lehetnék.. Senki sose nem mond nekem semmit, mindenki csak a hátam mögött mer beszélni, mindenki csak hazudik nekem, mindenki csak kihasznál. Mások nem szeretnek engem, én se szeretem őket, hazugság minden, egy hatalmas hazugság, mögöttem senki nincsen ki megvédjen, magamra vagyok utalva. Mindig mindenki mögött áll valaki.. Mögöttem senki, egyedül vagyok egy sötét, fekete, hideg szobában, senki sem hallja ha kiáltok, mindenki csak mással törődik, mindig csak akkor voltam jó, ha nincsen más, mindig csak akkor kellettem ha már nem tudott mit mondani, mindig csak második voltam.. Sose lehettem első kivel sokat törődnek s nem csak akkor ha baj van, sose lehetek már az aki egykoron voltam, elszállt a mosoly mi egykoron arcomon virított, elszállt minden életerőm mi egykoron volt..

 

Here you sit on your high-backed chair
Wonder how the view is from there
I wouldn't know 'cause I like to sit
Upon the floor, yeah upon the floor
If you like we could play a game
Let's pretend that we are the same
But you will have to look much closer
Than you do, closer than you do

And I'm far too tired to stay here anymore
And I don't care what you think anyway
'Cause I think you were wrong about me
Yeah what if you were, what if you were

And what if I'm a snowstorm burning
What if I'm a world unturning
What if I'm an ocean, far too shallow, much too deep
What if I'm the kindest demon
Something you may not believe in
What if I'm a siren singing gentlemen to sleep

I know you've got it figured out
Tell me what I am all about
And I just might learn a thing or two
Hundred about you, maybe about you
I'm the end of your telescope
I don't change just to suit your vision
'Cause I am bound by a fraying rope
Around my hands, tied around my hands

And you close your eyes when I say I'm breaking free
And put your hands over both your ears
Because you cannot stand to believe I'm not
The perfect girl you thought
Well what have I got to lose

And what if I'm a weeping willow
Laughing tears upon my pillow
What if I'm a socialite who wants to be alone
What if I'm a toothless leopard
What if I'm a sheepless shepherd
What if I'm an angel without wings to take me home

You don't know me
Never will, never will
I'm outside your picture frame
And the glass is breaking now
You can't see me
Never will, never will
If you're never gonna see

What if I'm a crowded desert
Too much pain with little pleasure
What if I'm the nicest place you never want to go
What if I don't know who I am
Will that keep us both from trying
To find out and when you have
Be sure to let me know

What if I'm a snowstorm burning
What if I'm a world unturning
What if I'm an ocean, far too shallow, much too deep
What if I'm the kindest demon
Something you may not believe in
What if I'm a siren singing gentlemen to sleep
Sleep...
Sleep...

A bejegyzés trackback címe:

https://nothinginthisworld.blog.hu/api/trackback/id/tr21600257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása