We are all nothing in this world.

The most of the people is nothing in this world, without that person who they really love, or that person who always behind them . We all really love someone in this world, even if we don't know that.

Navigation.

Site by ; Zsunci.
Host ; blog.hu
Start ; 2009.05.16
Pictures ; DeviantART.



Nem az életemről szól a blog.. mint a legtöbb embernek, hanem az érzéseimről és a novelláimról. Nem írom le nektek napjaim, nem írom le mit teszek nap mint nap és mit nem, egyszerűen csak novelláimat tartom itt és érzéseim miket általában magamban tartok és ha kiírom magamból jobban érzem magam, nem érdekel hogy több százan olvassák, lehet van ki egyetért velem, lehet van ki abszolút az ellentétét állítja ez egyéni.

My life.


WAAAAAHH I'm so scared.And no one can hold my hand.


OMG ! What have U done
with me ?!


I love someone but who knows, that he truly love me too

Music .

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fall in love just once..

2009.05.16. 23:48 | nothinginthisworld | 2 komment

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Minden ember fut egy olyan szerelem után, ami már nem teljesülhet be, mindig van valami ok, vagy mindig történik valami ami akadályoz. Bármennyire is fáj, hogy nem szabad futni utána, az érzelmeink mégis erösebbek mint bármi más ezen a földön.
Míly szomorú énis belestem az élet ennek a csapdájába, kimászni nem tudok, az élet nem engedi, hogy engedjek a szórításon, egyre csak szorul a hurok, nem bírom már, majd megszakadok, de mégis az élet húz, bátorságom nincsen, hogy elképzeléseimet valóra váltsam, az élet nem adta meg nekem ezt a drága ajándékot, gyáva vagyok félek mindentől, félek az élet reakciójától.Míly szomorú és fájdalmas az élet néha kegyetlen, senkinek sem tökéletes az élete, még annak sem aki gazdag a pénz nem boldogít.Vagy eztcsak én látom így?!
Nehéz sorsunk, nehéz életünk, küzdjünk, vagy bukjunk el büszkén!

Nagy szavak egy kicsilánytól
kiben bátorság semmi,
az élet mégis bátorság próba elé állít,
de én meghátráltam nem tudok tovább lépni,
megragadtam a múltban, mimár elmúlt,
visszatekernémaz időt csakhogy újra azlehessek aki egykoron voltam,
újra azzal lehessek akit egykor szerettem(és még ma is szeretem),
újra boldog lehessek legalább ismét csak egy kisidőre,
csak ne kelljen elvíselnem eme szívszorongató,
szívtipró érzést, hogymár nem lehet enyém,
kire szív szerelmemként tekintek.

Gondolom nem csak én vagyok ezzel így, mert minden ember életében minimum egyszer beleesik az élet ennek a csapdájába, mert hát miért ne?!


Kit én szeretek sose jutott el az agyáig, hogy amit mondok igaz, mindig mosolygott egyet rajta, hogy; "haha ~ micsoda butuska leányka."
Egykoron elhitte, ám tönkretették életem amiben énis hibás vagyok húztak jobbra balra nem tudván mit tegyek, próbáltam menekülni és utána sgíteni mindenen, de mire felébredtem mélyálmomból már rémálom volt minden.

de még mai napig ; SZERETLEK TÉGED !

A bejegyzés trackback címe:

https://nothinginthisworld.blog.hu/api/trackback/id/tr511125892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wikky Wonka 2009.06.14. 21:02:16

istenem. az az ember... elfogod felejteni valaha?

nothinginthisworld 2009.07.24. 16:27:39

nem tudom, de a pozitívuma az egésznek, hogy nem kell pasi. :D ami nekem nem is baj, ha úgy vesszük. :D
süti beállítások módosítása