We are all nothing in this world.

The most of the people is nothing in this world, without that person who they really love, or that person who always behind them . We all really love someone in this world, even if we don't know that.

Navigation.

Site by ; Zsunci.
Host ; blog.hu
Start ; 2009.05.16
Pictures ; DeviantART.



Nem az életemről szól a blog.. mint a legtöbb embernek, hanem az érzéseimről és a novelláimról. Nem írom le nektek napjaim, nem írom le mit teszek nap mint nap és mit nem, egyszerűen csak novelláimat tartom itt és érzéseim miket általában magamban tartok és ha kiírom magamból jobban érzem magam, nem érdekel hogy több százan olvassák, lehet van ki egyetért velem, lehet van ki abszolút az ellentétét állítja ez egyéni.

My life.


WAAAAAHH I'm so scared.And no one can hold my hand.


OMG ! What have U done
with me ?!


I love someone but who knows, that he truly love me too

Music .

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

When i ain't gonna be here with all of U.

2009.08.05. 23:39 | nothinginthisworld | 2 komment

Az emberi hülyeség határtalan, én kezdem unni szerepemet a világban. Unalmas.. unalmas és elszomorító, hogy az esetek 90%ában csak akkor vagyok jó hogyha kell valami vagy nincsen más akkor jó vagyok ; "Ha nincsen ló, jó a szamár" hát ez a közmondás nekem kicsit fáj.

Úgy érzem hátat fordítok a világnak mi körülöttem zajlik.Néha kedvem támad csakúgy eltünni a világból megszünni egy időre érdekelne kinek hiányoznék, kit érdekelne egyáltalán, hogy én most egy időre nem vagyok itthagytam mindenkit csak egy szó nélkül. Ki az ki kitartana mellettem s ki az ki hátatfordítana nekem mert megmertem ezt tenni és most nincsen kit szekáljon ha nincsen más..
Vannak jó pillanatok az életemben, de mind csak egy pillanat ami ahogy jön el is múlik.
Bűn tudatom van egy buta tettem miatt mai napig szorítja a szivem a dolog, hülye voltam.. az is csak egy pillanat volt, hosszabb pillanat volt mintmanapság a többi, de szép pillanat volt, tetszett minden, de jött egy villámcsapás s tönkre tett mindent.
Egy álom tört összebennem, mit visszacsinálni nem tudok, feladtam életem nincsen álmom, csak keringek a nagyvilágban, s bár nem mutatom ki valódi érzései mégis legbelül fáj, rossz érzés kering bennem. Az ember hibáiból tanul igen, de az én hibáim visszacsinálhatatlanok és ez a gond... Ez a legrosszabb érzés mind között.

S ha egyszer szónélkül eltűnök hátat fordítok mindenkinek, nem azért lesz mert antiszociális vagyok és mert utálok mindenkit... Hanem azért mert unom az emberi gondolkodást, olyan abnormális részemről és nem akarok szamár lenni ebben a nagyvilágban mertha nincsen ló, jó a szamár, hát köszönöm ebből nem kérek..
Majd eljön még a pillanat mikor még ez a szamár se lesz...

Mes - Elárulnak szemeim.

Kinézek, szürke tájakat látok,
Magamba tekintek, gonosszá válok,
Én sem járok sokkal jobban,
Mint te barátom, ki benn állsz a sorban.
Én a kesztyűt, hidd el, felveszem,
Amit kell, azt biztos megteszem.
A belső értékeket előtérbe helyezem,
És ha azt mondják vesztettem, a ’májkomat’ leteszem.
Nézek magamra, egy hús-vér ember,
Aki bátor, most szólni nem mer,
Penge szorul nyakamhoz, elnyomja a hangomat,
Pedig most béke van, senki sem oltogat.
Depresszív állapot mi okozza a gondokat,
Nagyon rossz a helyzet, mégis mindenki bólogat.
Csatár vagyok, nem hagyom ki a gólokat.
Nem bírom tovább, de várják tőlem a legjobbat.
Bohóc vagyok,könnyem mossa sminkemet,
Kinek súlya kezén, mégis könnyen integet,
Szomorú az arca, de te boldognak láthatod,
Talán nincs is, ami elűzi a bánatod.
Csak várhatod a megváltást a jövőben,
Majd láthatod a gyerekeid szemében,
Kiktől óvtad őket, ők meg azokká váltak.
Neked ők a legszebbek és azok is maradnak.

Refrén:
Egy emlék tőlem vagy inkább rólam,
Mi történt, nem kell, hogy mondjam.
Nem kell, mert elárulnak szemeim,
Tudod jól, őszinték a szavaim.

Egy emlék tőlem vagy inkább rólam,
Mi történt, nem kell, hogy mondjam.
Nem kell, mert elárulnak szemeim,
Tudod jól, őszinték a szavaim.


Miközben énem egy darabját,kishúgom karomban tartom,
Kis arcát puszilom, szeretettel szorítom,
Elgondolkozok azon,jóváteszek mindent,majd ezen dolgozom,
És más lesz minden.Talán tévedek
És ugyanúgy holtak hajnalára ébredek.
De nem! Azt majd biztos nem hagyom,
S egy váratlan alkonyon átváltozom,
Bárányból farkas, hogy megvédjem a családom,
Ki tudja, mit elítélek, azt majd jónak látom.
És egyszerű mosollyal vágom el a torkom,
Ha nem bírom majd tovább, és azt mondom, feladom.
De nem! Az meg biztos nem én lennék,
Ha agyam is akarná, kezeim nem engednék,
Hogy életem, mit szerettem, saját magam elvegyem
Nem tehetem!Neved hűen kell őriznem.
De nem mondtam soha, hogy túlélem,
Remélem, nem várod el tőlem,
Hogy ezt a világot megértsem,
Mert nem értem és soha nem is fogom.
Lehet, képes vagyok rá, csak nem is akarom.

Refrén.

Egy ember törödése nagyon jól esett mikor szarul éreztem magam, eléggé meglepett a dolog de mégis ő volt az egyetlen akkor ki látta és megkérdezte, hogy mi bajom. ilyenkor köszönöm, hogybár közénk csapott egy villám mégis néha törődik velem ♥ Nem tudom mik az őszinte érzéseiirántam de pont akkor pont az ő kedvessége jól esett, így hát köszönöm neki. :) És ezért is szeretem mai napig.. nem azért mert helyes nem is azért mindenki szereti, hanem azért mert ő nekem egy valaki ♥ ki mindig megkérdezte mi gondom ha bajvan mindig tudta mikor van bajom és mindig megpróbált segíteni és ezt a szeretetet mit érzek nem tudja senki felül múlni ♥ :')

De most vár engem álomvilág ahol már nincsen semmi keresni valom.. de mégis hív, hogy új álmokat keressek s ismét olyan boldog legyek mint egykoron voltam..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nothinginthisworld.blog.hu/api/trackback/id/tr331291683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wikky Wonka 2009.08.20. 10:26:10

"az is csak egy pilanat volt, hosszabb pillanat volt mintmanapság a többi" [nem a helyesírási hibákba készülök belekötni, bár van. :P]
tudom, hogy néha szar, meg néha az ember depresszív hangulatban van, de azért nem mindig. és tudom, hogy te sem vagy mindig abban, csak mindig olyankor írsz -vagy olyan témában. Szóval fel a fejjel nagylány, lesz ez még így se! (; $: ♥

nothinginthisworld 2009.08.31. 01:37:55

@aviade*: nembaj jóazúgy nem írónak készülök:O:|
bennemcsak akkorvan ichlet ha depresszív vagyok... nemtudom miért. leszez még ígyse.. holvan az még :') de szeretlek ♥
süti beállítások módosítása