We are all nothing in this world.

The most of the people is nothing in this world, without that person who they really love, or that person who always behind them . We all really love someone in this world, even if we don't know that.

Navigation.

Site by ; Zsunci.
Host ; blog.hu
Start ; 2009.05.16
Pictures ; DeviantART.



Nem az életemről szól a blog.. mint a legtöbb embernek, hanem az érzéseimről és a novelláimról. Nem írom le nektek napjaim, nem írom le mit teszek nap mint nap és mit nem, egyszerűen csak novelláimat tartom itt és érzéseim miket általában magamban tartok és ha kiírom magamból jobban érzem magam, nem érdekel hogy több százan olvassák, lehet van ki egyetért velem, lehet van ki abszolút az ellentétét állítja ez egyéni.

My life.


WAAAAAHH I'm so scared.And no one can hold my hand.


OMG ! What have U done
with me ?!


I love someone but who knows, that he truly love me too

Music .

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

I just stand in the rain ..

2009.06.24. 20:43 | nothinginthisworld | Szólj hozzá!

Úgy gondolom az ember a saját hibáiból tanul, az meg már megint más, hogy nem fogja fel. Az életben én is elég sok hibát elkövettem, elöről kezdeném, ha tehetném, de nem tehetem.. El kell fogadnom az életet azzal a sok hibával ami történt, bár van ami puszta véletlen volt, van aminek így kellett történnie. Vannak dolgok amik még akkor is ilyenek lennének ha én megtehetném, hogy újra játszom az életem. De nem, nem tehetem meg, hogy újra játszom életem, így megmaradnak azok az emlékek amiket eddig életemben történtek, bár elég kevés van mégis soknak tűnik .. De az ember élete nem lehet tökéletes .. megesik az ilyesmi, attól lesz tökéletes az élet ahogy van. Sorsunk nagy részét mi alakítjuk. Szerintem véletlenek nincsenek, mégha úgyis érezzük, hogy vannak, hát ti mit mondtok erről? Mert szerintem véletlen eggyáltalán nincsen. Nem vagyok isten hívő, de mindenkinek az élete előre meg van írva. Az már más történet ha elmegy az ember egy jóshoz, jósól neki valamit, de nem jön össze a dolog, nem minden esetben azért van mert, megváltoztatta valaki a jövőt tett ellene, hogy ne az történjen, hanem van mikor azért történik meg más, mert a jós nem is jós volt hanem csak ál jós. Ezen a világon még ez is előfordul ..

De bármennyire is szeretnék újra kezdeni azt mit elrontottam mégsem tehetem meg, pedig milyen szép is lenne.

Esös éjszakákon el fog a rossz hangulat,
nem enged mosolyogni semmi,
így hát ülök egy száll magam és elgondolkodok mint mindig.
Az élet ilyen prónák elé állított,
mik eddig történtek.
Elenne már nem tudok tenni semmit,
így hát meg marad minden.
Nem vagyok boldog attól mik megtörténtek,
de mégis érzem legbelül, hogy boldog vagyok
mert van ki megvéd és mellettem áll.

Így hát elfogadom az életem azzal a múlttal ami van, bármennyire is rosszul esik, nem tehetek elle mást már, így hát meg marad nekem a jövő, remélvén, hogy több jót és szebbet tartogat mind ezek után, min keresztűl mentem. Tegyétek hát ezt ti is gondoljátok át miken mentetek keresztűl, tanuljatok hibáitokból s teremtsetek szebb jövőt ! ^_^

A bejegyzés trackback címe:

https://nothinginthisworld.blog.hu/api/trackback/id/tr371206389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása